FAQ

Het kiezen van een nieuwe hairstyle is niet altijd even makkelijk. Braids & Dreads heeft daarom per hairstyle een lijst met veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden voor je gemaakt. Je kunt deze vinden op de pagina over het betreffende kapsel.

Onderstaand vind je de wat meer algemene veelgestelde vragen. Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Neem dan gerust even contact op!

Locatie en bereikbaarheid

Wat is het adres van Braids & Dreads?
Het adres van Braids & Dreads is Wolvenrade 69 te Den Haag. Let op, dit is geen openbaar bezoekadres. Braids & Dreads werkt alleen op afspraak.

Kan ik met het openbaar vervoer bij Braids & Dreads komen?
Ja, Braids & Dreads is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Er stoppen meerdere bus- en tramlijnen op enkele minuten loopafstand.

Is het bij Braids & Dreads betaald parkeren?
Nee, parkeren is in de gehele wijk gratis.

Is het bij Braids & Dreads rolstoelvriendelijk?
Braids & Dreads zit op de tweede verdieping. Er is geen lift aanwezig, dus is de salon helaas enkel via een trap bereikbaar. Indien je rolstoelafhankelijk bent, kan Braids & Dreads eventueel wel op locatie komen. Neem hiervoor persoonlijk contact op.

Komt Braids & Dreads aan huis / op locatie?
Nee, Braids & Dreads komt niet aan huis. Enkel in uitzonderlijke gevallen (bv. rolstoelafhankelijkheid, een bruiloft of een foto-/videoshoot) kan Braids & Dreads op locatie komen. Hiervoor geldt een toeslag voor reiskosten (€0,20 per kilometer en €15 per half uur, voor de heen- en terugreis samen) bovenop de standaard prijs voor de gewenste hairstyle(s). Afspraken op locatie worden niet via de boekingapp ingepland, neem hiervoor dus persoonlijk contact op.

Prijzen en afspraken

Waar kan ik de prijslijst vinden?
De volledige prijslijst kun je vinden in de boekingapp.

Wanneer heb je tijd? / Wanneer kan ik komen?
De boekingapp staat gekoppeld met de agenda van Braids & Dreads. Aan iedere hairstyle staat een tijdsframe gekoppeld. Na het selecteren van de gewenste hairstyle, zal het systeem dus precies laten zien welke dagen en tijden er nog beschikbaar zijn.

Hoe ver kan ik vooruit plannen?
De boekingapp staat 2 maanden vooruit open. Op bijvoorbeeld 10 januari, kun je dus doorplannen tot uiterlijk 10 maart. Verder vooruit plannen is helaas niet mogelijk, tenzij het om een bruiloft of foto-/videoshoot gaat. Neem hiervoor persoonlijk contact op.

De boekingapp geeft DD-MM-JJJJ aan als eerste optie, is er al eerder plek?
Nee, de boekingapp laat alle beschikbare opties zien. Als er geen eerdere opties weergegeven worden, zijn er dus geen eerdere opties beschikbaar.